bms techno
сучасні технології успіху
#0
Menu
технічна підтримка

технічна підтримка технічна підтримка

Наша місія - забезпечити успішний розвиток наших партнерів шляхом впровадження ефективних IT-рішень в їх бізнесі.

Колектив нашої компанії – це колектив однодумців і команда високопрофесійних менеджерів та інженерів.

Сервіс BMS TECHNO

Сервіс та технічна підтримка всіх проектів „БМС ТЕХНО” здійснюється через розгалужену мережу сервісних партнерів компанії у всіх регіонах України. Завдяки цьому час реагування на виклик замовника скорочується до мінімуму, незалежно від його географічного розташування.

Гарантійне обслуговування 
Технічне обслуговування програмно-апаратних засобів здійснюється відповідно до супроводжувальної документації та чинних нормативних документів. Встановлення та налагодження програмних засобів, якщо умови ліцензії відповідного програмного засобу не вказують на інше, здійснюється працівниками навчального закладу. Відповідальність за дотримання ліцензійних угод до програмних засобів покладається на адміністрацію навчального закладу.

Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи.

Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми.

Сервіс BMS TECHNO

Список нормативно-правових документів

Інструкція швидкого запуску MiLab
Інструкція швидкого запуску MiLab.doc
Інструкція швидкого налаштування Einstein Tablet 2+
Інструкція швидкого налаштування Einstein Tablet 2+.doc
Довідковий посібник
Довідковий посібник "Цифрові лабораторії einstein ™".doc
Зовнішні датчики  Einstein™
Зовнішні датчики Einstein™.doc

Відео інструкції по використанню матеріалів

Інтерактивна дошка Labwe - вступ Інтерактивна дошка Labwe - вступ
Інтерактивна дошка Labwe - калібрування Інтерактивна дошка Labwe - калібрування
Інтерактивна дошка Labwe - режим вчителя Інтерактивна дошка Labwe - режим вчителя
Інтерактивна дошка Labwe - режим дизайну. Частина 1 Інтерактивна дошка Labwe - режим дизайну. Частина 1
Інтерактивна дошка Labwe - режим дизайну. Частина 2. Інтерактивна дошка Labwe - режим дизайну. Частина 2.
Einstein: Встановлення пз і перший запуск Einstein: Встановлення пз і перший запуск
Калібрування датчиків Einstein Калібрування датчиків Einstein

Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи. Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми.

Зв’язатись з нашою службою підтримки, щоб задати питання Ви можете заповнивши форму зворотнього зв’язку

2018 (с) Всі права захищені Сайт розроблено minimalism.agency

меню сайту

web-site by minimalism.agency 2018 (с) Всі права захищені