Наша місія - забезпечити успішний розвиток наших партнерів шляхом впровадження ефективних IT-рішень в їх бізнесі.
Колектив нашої компанії – це колектив однодумців і команда високопрофесійних менеджерів та інженерів.
Сервіс та технічна підтримка всіх проектів „БМС ТЕХНО” здійснюється через розгалужену мережу сервісних партнерів компанії у всіх регіонах України. Завдяки цьому час реагування на виклик замовника скорочується до мінімуму, незалежно від його географічного розташування.
Гарантійне обслуговування
Технічне обслуговування програмно-апаратних засобів здійснюється відповідно до супроводжувальної документації та чинних нормативних документів. Встановлення та налагодження програмних засобів, якщо умови ліцензії відповідного програмного засобу не вказують на інше, здійснюється працівниками навчального закладу. Відповідальність за дотримання ліцензійних угод до програмних засобів покладається на адміністрацію навчального закладу.
Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи.
Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми.
Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи. Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми.